22 aprilie 2014

Edit

Easter dress



"I can't buy your love, don't even wanna try. 
Sometimes the truth won't make you happy, so I'm not gonna lie. 
But don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you...." 
....it makes my last days


Am avut niste zile superbe de Paste, probabil se poate vedea si in poze acest lucru. Totul a fost perfect, am fost acasa, am avut familia alaturi de mine, prietenii...(Andra nu te-am uitat! :)) ). Sper ca si pentru voi au fost la fel. Recunosc ca nu mi-a fost usor sa aleg ce voi purta in prima zi de Paste si va asigur ca am probat mai mult de 3 rochite :)). La un moment da imi ramasese sa aleg intre trei culori : galben, albastru si negru si am ramas la cea albastra. Din cate rochite am, aceasta e printre preferatele mele. La alegerea pantofilor a fost mult mai usor pentru ca stiam ca ii voi purta pe acestia.
Voi ce ati purtat de Paste?
V-am pupat oameni frumosi!




Dress: kokitime
Heels: Leonardo


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu