16 aprilie 2014

Edit

Inspiration for men: Mariano


Ok, poate am avut motive ascunse cand am realizat articolul, dar din punctul meu de vedere cel putin, Mariano di Vaio chiar e cel mai bun exemplu de barbat cool si rafinat. Daca macar jumatate din baietii pe care ii cunosc ar incerca sa ii urmeze exemplul, atat in ceea ce priveste garderoba, cat si din punct de vedere a ingrijirii corporale, lumea ar fi un loc mult mai frumos :)). 

Sa va facem mai intai cunostinta, nu? Baieti si fete, faceti cunostinta cu Mariano di Vaio, italian fashion blogger. Imi plac la nebunie tinutele lui pentru ca sunt intotdeauna atat de bine alese. Da, probabil acum va ganditi ca el e ceva model, deci cum ar putea sa nu aiba tinute bine alese, dar sa fim seriosi, unele dintre tinutele lui sunt chiar foarte abordabile. Adica oricine poate purta pantaloni scurti si pulover. Oricine isi poate cumpara un sacou sau o esarfa. Din pacate, baietii, cel putin din cate am observat eu, considera ca a acorda atentie felului in care se imbraca e ceva obligatoriu fetelor. De parca pentru ei e suficient ca se mobilizeaza sa plece din casa, nu conteaza ce arunca pe ei. 

Ei bine, nu mai merge asa. Deci luati exemplu. Si, cu putin noroc, o sa va putem aratam curand o tinuta de baiat foarte inspirata vazuta pe strazile din Timisoara :D.

Sursa pozelor este profilul de Lookbook al lui Mariano, pe care il gasiti aici si pe care vi-l recomand ca material de studiu ;).






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu