23 aprilie 2014

Edit

The striped dress


Cred că asta mi-a placut prima data la Adriana, ca e atat de girlie. Ea efectiv iubeste rochitele. De-asta si are atat de multe. Uneori ma intreb de unde le tot scoate. Apoi imi dau seama ca putin o invidiez. Eu nu am fost niciodata cea mai girlie. De fapt am fost destul de baietoasa. De-asta cand ies in oras staaaaau si cuget oare cu ce sa ma imbrac. Dar, cumva, nu cred ca Adriana are problema aceasta. De fapt, probabil marti seara, cand se pregatea de party, nu se intreba Cu ce sa ma imbrac? ci Oare care rochita sa o iau pe mine? Eu una sunt incantata de alegerea ei. Voua cum vi se pare?

P.S. Nu va speriati, nu am mutat studioul indoor, pur si simplu au fost sarbatorile si Adriana a fost la Ineu, deci a trebuit sa ne adaptam :P. Acum insa ne-am intors la Timi si cautam ceva special :D





Dress: H&M
Heels: Leonardo
Earrings: Meli Melo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu