10 mai 2014

Edit

Cum se face?


Ieri a fost Ziua Europei si, ca in fiecare an, Timisoara a sarbatorit evenimentul in stil mare. Inca il mai sarbatoreste practic, insa pentru 9 mai a fost organizat un concert in Piata Operei, care i-a avut ca protagonisti pe Alina Eremia si pe baietii de la trupa Vama. 

Evident ca am fost prezente, mai ales ca nu am mai fost la un concert de... 1000 de ani. In plus, amandoua suntem fane ale Alinei Eremia (mai ales a ultimei melodii, de unde si titlul articolului :))), iar eu personal il iubesc pe Tudor Chirila si multe melodii cantate de Vama. Acum ar trebui sa zic ceva de genul... Atmosfera a fost incendiaraaaaa!!! dar nu a fost chiar asa. A fost foarte fain. Am dansat, am cantat (nu mai aveam voce cand am ajuns acasa :))), dar incendiar e mai mult pentru... Beyonce. Deci pana nu ajungem la ea nu o sa folosim cuvinte cu conotatii pirotechnice :)).

Din punct de vedere meteorologic, seara a fost perfecta. A fost cald si frumos, exact cum ar trebui sa fie o seara de mai. Adriana s-a bucurat din plin de vremea prielnica, purtand o fusta super draguta, un tricou lejer si pantofi sport cu platforma. Nu a lipsit nici geaca de piele pentru ca, totusi, nu e inca vara. 

Voi cum ati petrecut seara de vineri?









T-shirt: Terranova
Jacket: Bershka
Earrings: SIX

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu