29 mai 2014

Edit

La capite


Cine ar fi crezut vreodata ca o sa vad căpiţe în inima Timişoarei? Sau baloţi de paie sau mese făcute din paleţi sau mese cum au americanii pentru picnic sau hamace. Nu ştiu de unde a aflat Adriana despre căpiţe, dar m-a zăpăcit să mergem şi să mergem. Şi după ce am lungit-o şi am tot lungit-o pentru că fetele nu se hotărau să se mobilizeze, ieri am ajuns într-un final. La început am crezut că o să fim doar noi 2, dar până la urmă s-au mobilizat şi Ada şi Diluş. 
Cum a fost?
Avem un singur cuvânt pentru voi:
GENIAL!!!
Totul e super lejer. Te lasă să stai pe căpiţă, pe baloţi, la mese, pe jos, practic oriunde vrei. Preţurile nu sunt mari deloc şi în afară de băuturi poţi mânca tot felul de ciudăţenii rustice, cum ar fi pită cu untură şi piparcă. Ştiţi ce e aia piparcă? Eu habar nu aveam, dar m-au informat fetele că e boia. 
Muzica e super light şi în unele seri cântă o formaţie (noi nu am nimerit o seară de genu). Iar eu am hotărât clar că acolo o să-mi sărbătoresc ziua de naştere. În plus, o să mai mergem acolo peste vară, presimt. Deci aşteptaţi-vă şi la alte poze :)))
P.S. Nu ştiu cum ne-am nimerit aşa black majoritatea, nu ne-am vorbit sau ceva, dar data viitoare poate ar trebui să încercăm ceva rochiţe rustice :D.





Shorts: Bershka
Earrings: Meli Melo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu