13 mai 2014

Edit

La multi ani, Roxi!

Practic nici macar nu stiu cum sa incep. De obicei cand scriu imi vine mai repede inspiratia dar de data aceasta, pentru ca e ziua surorii mele mai mici mi-e greu sa gasesc cuvinte potrivite sa scriu ceva dragut. Ceea ce e in suflet nu tot timpul poate fi expus in scris.


Erai asa de micuta....cand ai crescut atata?
Atat de bine imi amintesc cum ne faceam noi casa sub masa, intindeam toate jucariile si cand nu ne mai jucam fugeai in cealalta camera ca sa strang eu singura....cum mergeam la deal cu mami si tati si toti "copiii" nostrii (maimute)...cum ai plans tu ca nu il mai ai pe Micutu (o papusa maimuta) si nu ai vrut altul in schimb...cum te obligam eu sa canti melodii ce le inventam eu sa ne inregistram pe casete...cum am fugit noi din deal pe jos prin padure de bunu si de tati....cum ne jucam noi ca erai fetita mea si puteai face ce vrei tu, in special sa nu mergi la scoala :))...
Imi e asa de dor uneori de momentele alea...
Ti minte cand ne-au mutat mami si tati in paturi separate si adormeam tinandu-ne de mana pe deasupra patului?...


"Having a sister is like having a best friend you can’t get rid of. You know whatever you do, they’ll still be there."

La multi ani frumoasa mea! Sa iti dea Dumnezeu o viata superba pentru ca meriti!

Si o mica surpriza :D :

                    

     Nu a iesit chiar cum mi-as fi dorit deoarece nu am avut o camera performanta si nici nu sunt un bun regizor :)) dar sper sa te bucure macar ideea. Vreau sa multumesc celor care apar in video pentru ca s-au putut oprii pentru cateva minute sa ma ajute la realizarea surprizei. Pacat ca nu am putut surprinde si momentele in care eu si Andra nu ne mai puteam oprii din ras :)). Azi nu a mai contat ca suntem obosite de la lucru, nici ca ne-a plouat si a trebuit sa stam prin magazine sa se opreasca ploaia, nici ca unii oameni ne-au ocolit de frica sa nu ii filmam, nu a mai contat nimic pentru ca meriti Roxi.

Te pupam! 
ADRIANA SI ANDRA

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu