11 mai 2014

Edit

Searching for red poppys


Noi avem unele fixuri. Adica deja vizualizam anumite locuri in care am vrea sa facem poze. Si de cand a venit primavara am stabilit 2 obiective: un camp cu rapitza si unul cu maci. Rapitza am gasit-o destul de usor, dar cu macii nu a fost chiar asa. Si la un moment dat, Alexandra a venit cu ideea sa mergem la gara, unde vazuse ea maci. 
Bun! 
Ne-am luat frumos, am urmat indicatiile (de fapt ce ne mai aminteam din ele :))) si am ajuns cumva la pasarela. Ca sa ne orientam, am urcat pe pasarela. Acolo batea vantul. Adriana era sigura ca o sa i se ridice rochita in cap. Parul ii zbura in toate partile. Eu radeam de numa, dar, desi erau o gramada de trenuri, nici urma de maci. 
Intr-un final, am identificat cativa, dar cand ne-am dat seama cat trebuia sa ocolim ca sa ajungem la locul respectiv si obstacolele ce trebuiau evitate (trenuri, caini, muncitori de la gara), ne-am lasat pagubase. Am zis ca daca e sa fie, gasim noi un camp cu maci mai accesibil. Daca nu... la anu :)))
Totusi, cu toate ca nu am gasit maci, pe unde ne-am parcat era un gard viu din trandafiri rosii. Si cum corespundea macar culoarea, am zis ca merge si atat. Decat nimic...






Expresia Adrianei dupa ce a acceptat ca nu avem sanse de izbanda cu macii :)))






Vest: Terranova
Sneakers: Deichmann

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu