5 iunie 2014

Edit

The crown ring


Am fixul ăsta cu inelul coroană de când am văzut The White Queen şi încă nu am reuşit să îmi achiziţionez unul. Dar, în timp ce pierdeam vremea pe Instagram azi, am descoperit inelul perfect (mai trebuie doar să văd cât costă transportul :))) şi un site foarte drăguţ cu accesorii, pe care era absolut necesar să îl arăt mai departe :D

Se numeşte Look at me shop şi vinde bijuterii hand-made. Puteţi găsi aici inele, brăţări, coliere şi brăţări pentru picior (un alt accesoriu pe care îl caut de foarte mult timp, fără prea mare succes). Preţul nu este cel mai accesibil, inelul meu costă 21 de dolari, însă din câte am citit, merită pentru că produsele sunt fie din argint fie suflate cu aur.

Însă scopul nu este să cumpăraţi, ci să vă arătăm câteva dintre produse care ne-au făcut nouă cu ochiul :))





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu