14 iulie 2014

Edit

The French connection


Astazi este ziua Frantei si cum eu si Adriana avem o slabiciune pentru aceasta tara, ne-am gandit sa facem ceva mai french inspired. Nu stiu cum ne-am nimerit asa, dar amandoua iubim Franceza (desi eu nu o vorbesc :))) si amandoua am vizitat Parisul (desi in sezoane diferite :))). Insa cel mai mult si mai mult ne  place spiritul boem. Acel... joie de vivre specific francezilor.
Am fi vrut noi sa facem o sedinta foto pe malurile Senei sau la baza turnului Eiffel, dar nu s-a putut. Asa ca am hotarat sa improvizam si sa redam spiritul frantuzesc. Poate ar fi fost mai bine daca alegeam ceva local cu clatite ca decor (doar crepes vin din Franta :))), dar ideea mi-a venit doar acum :D. 
Asa ca, astazi cel putin, asa vedem noi La vie en rose...









Tricou: Stradivarius
Pantaloni scurti: Bershka

PARIS 2005


Si ce ar fi ziua Frantei fara Edith Piaf? (asta doar pentru ca nu am inregistrat-o pe Roxi cantand La Marseillese :)))


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu