31 iulie 2014

Edit

Zilele Ineului 2014



M-am intors din concediu si nu v-am povestit nimic. Desi a fost atat de scurt, doar 5 zile, chiar m-am relaxat si m-am bucurat atat de soare cat si de zile mai racoroase. In ultimele mele zile de concediu am dormit cat se poate de putin pentru ca Ineul a fost in sarbatoare, fiind zilele orasului. In acest an, spre deosebire de anii trecuti, zilele Ineului au fost in iulie, nu in august cum eram obisnuiti. Sambata au cantat Puya si Xonia, iar duminica a fost program de muzica populara. Am fost doar duminica sa vad Grupul Ineuanii, din care face parte si tati, de care sunt foarte mandra, iar sambata am iesit cu o prietena pe care nu o mai vazusem de mult timp.
Pentru seara de sambata am probat 3 rochite, asta pentru ca restul mi-au ramas la Timisoara :)), iar pana la urma m-am decis asupra acestei rochite albe, ce imi evidentia bronzul acumulat in ultimele saptamani si in acest mini concediu, la Moneasa. Cu pantofii nu a fost deloc o problema pentru ca din start am vrut sa ii port pe acestia, iar accesoriile erau deja stabilite. Am hotarat sa nu mai "bag" placa in parul meu natural de aceasta data si sa ma bucur de buclele mele naturale. Ce ziceti, sa renunt la placa?:D


Dress: Terranova


Heels: Leonardo


Necklace: SIX
Earrings: 4 Friends



Friends, family and fun...this is the beauty of life!

Sister shoes


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu