5 august 2014

Edit

Blue sunday


A fost o vara tare capricioasa anul acesta, dar in Timisoara evenimentele de tot felul nu ne-au lasat sa ne plictisim. Asa ca duminica, dupa cum stiti deja, am participat la Zilele Timisoarei. Eu am ajuns mai tarziu, dar Adriana a avut timp berechet sa se plimbe prin oras si sa faca poze. Si cum altfel se putea imbraca daca nu cu rochita? Mie personal imi place aceasta rochita albastra pentru ca este o culoare foarte vesela si mi se pare ca ii scoate in evidenta bronzul. In plus, ce altceva e mai potrivit pentru vara decat o rochita draguta?

De pe malul Begai a ajuns in Centru, unde a avut loc marea reuniune LVP. Ne-am bucurat de muzica buna si de artificii absolut superbe, iar in drum spre casa am dat peste podul de peturi. Nu stiu prea multe detalii despre aceasta initiativa, doar ca cineva incearca sa ajunga in Cartea Recordurilor si ca toata lumea isi face poze aici. Noi am nimerit noaptea si cum nu se stie cat o sa mai fie instalat, Adriana a tinut mortis sa il vizitam.

Voi pe unde ati mai umblat si, mai ales, ce ati mai purtat vara asta?









Dress: random
Bag: Venice
Earrings: Kenvelo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu