18 august 2014

Edit

I was a Bridesmaid



"The bride and groom: —May their joys be as bright as the morning, and their sorrows but shadows that fade in the sunlight of love." 
Ionela şi Marius sunt mirii cărora sâmbătă le-am fost alături în calitate de domnişoară de onoare. 
Ignorând stresul la care e supusa fiecare mireasă în ziua nunţii de teamă că nu va ieşii totul perfect, Ionela  a fost cea mai rezistentă mireasă din câte am văzut. Pe lângă faptul că a rezistat extrem de mult pe tocuri, am văzut-o stând jos maxim jumătate de oră întreaga noapte. Nu puteam zării nici măcar un strop de oboseală pe chipul ei, degaja atâta energie şi  fericire. Mi-a fost tare dragă. Mă bucur că a ales să îi fiu alături în acea zi atât de importantă pentru ea.
E prima oară când sunt domnişoară de onoare şi deşi nu am avut cine ştie ce de făcut, în marea majoritate a timpului să zâmbesc la poze :)), am simţit atâta oboseală când am ajuns dimineaţa acasă, cum nu mi se întâmplă de obicei.
Partea mea preferată a fost momentul când am îmbrăcat mireasa şi momentul când au ajuns mirele şi naşii. Atâta emoţie câtă era în jur, cu greu te puteai abţine să nu verşi o lacrimă.
E greu să sintetizezi în câteva rânduri o nuntă, amintirile rămân în suflet şi tot ce vă mai pot spune e că a fost o nuntă frumoasă cu oameni frumoşi.




Dacă tot e la modă poza selfie şi dacă ne-am făcut şi la petrecerea burlăciţelor am zis să avem una şi după momentul în care mireasa a spus DA.





Fete frumoase...sperăm că mireasa a fost mulţumită de noi. Noi suntem mândre că i-am putut fi domnişoare.
Rochiile noastre sunt o creaţie a magazinului Poema.


Cerceii mei : SIX
Pantofi: Benvenuti


Casă de piatră oameni frumoşi!



2 comentarii: