21 august 2014

Edit

Inspiratie de toamna: Ayr 2014


Oricât am vrea noi să evităm momentul, oricât ar spune meteorologii că ne mai aşteaptă încă multe zile calde, toamna ne bate la uşă, iar noile colecţii deja au apărut în magazine. Însă cum eu stau mai puţin bine la capitolul finanţe luna aceasta pentru că m-am plimbat la Bucureşti şi mai trebuie să mai merg la o nuntă, am decis să descopăr noutăţile pe diversele site-uri de fashion pe care le urmăresc. 
Aşa am descoperit, pe Honestly WTF acest articol, în care era prezentată colecţia de toamnă AYR. A fost prima oară când am auzit despre acest brand, dar mi-a plăcut ce am văzut: ţinute uşoare, casual. Linii simple şi lejere, dar mai ales cosy, aşa ca pentru o ieşire la ceai cu cea mai bună prietenă sau o plimbare în parc doar pentru a te bucura de feeria de culori a toamnei.
Din păcate, marca nu este prezentă în România, însă cu puţină imaginaţie sunt sigură că ne putem adapta. Eu una sigur o să îmi achiziţionez în cel mai scurt timp o cămaşă de blugi şi sunt atââât de pregătită pentru pulovere peste cămăşi :))). 
Tot uitându-mă peste aceste poze, parcă abia aştept să vină toamna :D





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu