31 august 2014

Edit

Last day of summer


Şi uite că e gata şi vara aceasta...o spun cu atâta tristeţe încât nu vă imaginaţi :)), asta poate şi pentru că, odată cu sfarşitul verii se termină şi concediul meu. Îi spun pe curând oraşului meu natal, Ineu, şi mă întorc în Timişoara la prietenii mei dragi de acolo, totuşi cu multă tristeţe în suflet că îmi va fi dor de casă, de ai mei şi de persoanele dragi de aici. Nu e ca şi cum aş pleca la nu ştiu cât de mare depărtare, dar faptul că voi venii doar două zile pe săptămână odată la 2 sau 3 săptămâni e totuşi ceva pentru mine. 
M-am putut bucura de o zi superbă, cum bine se vede în poze. Am ales să port o ţinuta lejeră, casual, perfectă pentru o plimbare cu mami.

Am purtat:

Body: Bershka
Jegging: Bershka
Sandale: Benvenutti
Ruj: Astor Heidi 008





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu