11 septembrie 2014

Edit

Fall inspiration: Janessa Leone 2014


Pălăriile au fost mereu prezente în modă, însă în ultimult timp şi-au făcut simţită prezenţa din ce în ce mai puternic. Şi dacă în vară soarele a fost un factor determinat în convingerea şi celor mai sceptice fashioniste să apeleze la o pălărie drăguţă, venirea toamnei aduce în atenţia reflectoarelor un cu totul alt gen de pălării. Toamna, pălăria nu mai este o necesitate, este un moft. Drept urmare, o pălărie drăguţă poate deveni uşor accesoriul vedetă al oricărei ţinute.
În vară, eu una am fost disperată cu pălăriile. Anul acesta mi-am cumpărat 4 pălării noi, în condiţiile în care înainte mă descurcam lejer cu una sau cu nici una. Acum, că toamna a sosit, aş fi vrut să păstrez pălăriile în garderoba mea şi să le introduc în garderoba Adrianei, însă nu eram foarte sigură cum să fac asta pentru că în Timişoara nu prea vezi oameni cu pălărie :))). Dar când am găsit aici noua colecţie Janessa Leone, am ştiut că mi-am descoperit inspiraţia şi că trebuie să vă împărtăşesc descoperirea mea. 
Deci întrebarea rămâne: toamna voastră o să fie cu pălărie sau fără? :))




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu