30 septembrie 2014

Edit

Inceput de toamna in Parang - part 2


Să o pregătesc pe Adriana pentru mers la munte a fost o adevărată aventură pentru că ea este genul acela de fată de oraş, purtătoare de tocuri şi rochiţe :))). Din fericire, avea deja o geaca perfectă pentru zilele ploioase de toamnă, pe care si-a luat-o din Bershka, deci a trebuit să ii mai cautam doar papuci adecvati. Până la urmă am găsit nişte ghete super drăguţe la CCC, care merg şi pentru oraş şi pentru munte.

Tot efortul a meritat însă din plin pentru că la munte a fost maxim de echipată şi am putut să ne bucurăm de plimbările în aer liber fără să riscăm să ne rupem capul. Am avut parte de 2 zile minunate. Vremea a fost puţin cam capricioasă, dar la munte aşa este. Urcuşul a fost greu, dar mă aşteptam şi la asta :))). Însă peisajele au fost above and beyond beautiful. 

Cred că se vede şi din poze cât de tare ne-am distrat în weekend, nu este nevoie să o mai spunem. A fost o combinaţie perfectă de ciondrăneli, efort fizic, aer rarefiat :))), ciocolată caldă La Răzvan, vin fiert la noi la Cabana Telescaun şi fluturi în stomac provocaţi de plimbările cu telescaunul :D. A fost atât de frumos încât luni, la muncă, fiecare a treia propoziţie începea cu Dacă am fi fost acum la munte... sau Dacă am fi băut acum ciocolată caldă la Răzvan...












0 comentarii:

Trimiteți un comentariu