24 octombrie 2014

Edit

Fashion Friday - autumn edition

Zilele acestea, la Timişoara a avut loc ediţia de toamnă a târgului Fashion Fridays. Ieri am fost şi noi pe la Conti, să vedem cu ce oferta vin tinerii designeri şi casele de modă timişoarene, dar şi bloggeriţele si alte persoane talentate ce se dedică realizării de produse handmade. 
Nu aveam cine ştie ce aşteptări de la Fashion Fridays pentru că nu am mai participat niciodată la un asemenea eveniment. Totuşi, eram sigură că o să văd fete îmbrăcate super fain şi haine deosebite. În această privinţă nu m-am înşelat. Am găsit aici ţinute foarte curajoase, ce puteau concura oricând cu ţinutele afişate de street bloggeri cunoscuţi.


Am descoperit accesorii extrem de frumoase şi cu greu m-am abţinut să nu achiziţionez nimic. Mi-au plăcut în mod special colierele statement, atât de atent lucrate şi atât de inventive. Şi mă tot întrebam de ce nu îmi iese şi mie aşa ceva.


Plicurile acestea sunt realizate cu o tehnică mai specială şi mi se par nişte piese deosebit de interesante şi de inovative, care ar da un aer unic oricărei ţinute. Şi cum eu mă gândesc foarte serios să achiziţionez unul, m-am gândit să vă spun şi vouă unde puteţi vedea mai multe modele: Unique handmade bags and purses.



Cred că deja aţi cam înţeles că eu sunt puţin obsedată de accesorii :D. Aceste coliere mi-au plăcut datorită pandantivelor. Habar nu am cum au fost făcute, dar arătau extrem de interesant şi am ţinut neapărat să aflu cine le-a creat. Aşa am dat peste această pagină de Facebook.


Bineînţeles că nu au lipsit prietenii noştrii de la UCCA. Nu cred că vă miră că ei aveau cel mai colorat stand având în vedere ce vă povesteam despre evenimentul organizat de ei.


Poate că vă întrebaţi ce e cu botoşeii, dar erau atâââât de cute, încât m-am gândit că sigur o să vă placă. Şi dacă avem viitoare mămici printre noi, poate le inspiră :D.


Nu am cumpărat nimic, dar această rochie ne-a plăcut extrem de mult şi am zis că trebuie să o arătăm mai departe. Ce ziceţi?

Dacă vă întrebaţi de ce sunt atât de puţine poze, trebuie să vă spun că nici nu ştiam exact cât de mult aveam voie să fotografiez şi cât nu. Iar cum sunt novice într-ale târgurilor de modă, consider că m-am descurcat chiar onorabil. 
Vouă cum vi se pare? Şi mai ales, ce vă face cu ochiul?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu