9 noiembrie 2014

Edit

In the night


In the night...you know when I close my eyes I feel your love forever...
Sentimente, emoţii, gânduri, trăiri, oameni noi, locuri noi, experienţe noi... totul se reflectă în această poză.
Mulţumesc Bianca pentru superbul meu machiaj, pentru că ai ştiut să realizezi un machiaj care să mă definească, unul draguţ, de seară, tinând cont că îmi place simplitatea şi rujul roşu.
Şi cam aşa a început seara...






Let's start the girls night!





Nu ştiam exact unde urma să mergem, dar până la am decis să vedem ce schimbări s-au petrecut în localurile noastre peste vară. Ne-a plăcut aerul de budoir din Happy, cu tapetul lui extrem de sofisticat. Parcă am fi nimerit undeva în Marele Gatsby. Şi mai mult însă ne-a plăcut decorul din Porky's, mai ales Andrei, pentru că totul era super colorat şi rozul era la putere. La un momenta dat, chiar am crezut că o să plece acasă cu un scaun.
În ceea ce priveşte ţinuta mea, am ales ceva mai casual pentru că nu ştiam exact, când am plecat de acasă, pe unde o să ajung.



Top şi rochie: H&M
Colier: Avon
Botine: CCC
Geantă: Cropp Town

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu