18 noiembrie 2014

Edit

Think green


Verde, verde, verde...da....îmi place şi nu port culoarea doar pentru că ştiu că e în trend. Dar mai nou ce credeţi?:))) Am un local preferat care e VERDEEE :))....da, e Cafeneaua Verde. Un local foarte drăguţ pe care l-am zărit de multe ori din tramvai sau când mă plimbam. Azi am hotărât să îl şi vizitez alături de dragele mele prietene Andra şi Diluş. Am avut o seară ca între fete într-o locaţie plină de relaxare, linişte, veselie, încredere, căci asta degajă întregul local.
Nu ştiu câtă inspiraţie am avut în alegerea ţinutei ce am purtat-o în această seară, dar ceea ce vă pot spune cu siguranţă e că rochiţa mea de la Bershka mi-a ţinut de cald şi m-am simţit foarte lejer purtând ghetuţele mele de la CCC. Printr-o simplă coincidenţă rochiţa mea are şi nuanţe de verde, nu a fost pentru a ma asorta cu localul :)).

Bem un ceai? ;)










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu