5 noiembrie 2014

Edit

Wednesday inspiration: Ami


Am tot vrut să pun aceste poze de ceva timp, dar am tot aşteptat să îmi trimită Alina (verişoara mea) o filmare, nu ne-am nimerit nici cum pe Skype în acelaşi timp şi până la urmă am zis că merge şi aşa.
Pe la începutul lui octombrie am fost cu Alina la Balul Bobocilor organizat de elevii liceului din Haţeg şi am avut surpriza extrem de plăcută să descopăr că invatată să cânte era Ami.
Deşi o apariţie relativ nouă pe scena muzicală românească, mi-a plăcut de ea încă de la Trumpet Lights şi a continuat să îmi placă. Trecând peste faptul că ador părul ei şi că ea este o drăguţă, are un stil rafinat care o transformă într-o apariţie senzaţională de fiecare dată.
Dacă mai adăugăm la această combinaţie şi vocea deosebită, cred că putem spune cu certitudine că o aşteaptă o carieră lungă şi prosperă.
Însă revenind la modă, am vrut să vă arăt câteva poze de la Balul Bobocilor pentru că mi-a plăcut la nebunie ţinuta ei, în special topu. 
Voi ce ziceţi?



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu