8 decembrie 2014

Edit

Rece ca decembrie


Chiar nimic nu mai contează atunci când poţi privii în jurul tău şi poţi simţii bucuria Crăciunului care îţi inundă sufletul cu o fericire incomparabilă cu ceea ce numeam eu fericire.
Până în seara aceasta am văzut nenumarate poze cu centrul Timişoarei pe reţelele de socializare şi chiar şi pozele îmi păreau spectaculoase, dar reacţia mea în momentul în care am coborât din tramvai, la Catedrală, ar fi fost bine să o pot imortaliza cu o cameră video. M-am bucurat ca un copilaş şi nu mai ştiam în ce pare să îmi îndrept privirea. Atâtea luminiţe peste tot, atâtea culori, atâţia oameni frumoşi ce se bucurau şi ei de ceea ce le oferă centrul oraşului anul acesta.
Îmi era dor de o seară ca aceasta, în care să nu mă gândesc la toate prostiile din capul meu, din care în ultima vreme am făcut o tragedie şi din cauza cărora Andra nu v-a mai putut oferii nişte şedinţe foto cu mine. Recunosc, am avut câteva zile în care, ultimul lucru care mi l-aş fi dorit ar fi fost să stau să zâmbesc la poze, cum v-am obişnuit. Dar seara aceasta a fost specială. Am simţit linişte şi bucurie în sufletul meu şi am realizat că ceea ce contează cu adevarat mă face să zâmbesc nu mă întristează.
Motivul pentru care am ajuns în centru în seara aceasta îl veţi afla în postarea următoare.
Stay close... :*









Am purtat:

Ghete : CCC
Palton: Fervente
Geanta: jadu.ro


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu