3 februarie 2015

Edit

Makeup setting spray


Este minunat cât de inovatoare este industria cosmeticelor în ziua de azi. Cu puţină îndemânare şi un strop de imaginaţie, oricare dintre noi poate realiza un machiaj de calitate. Însă orice machiaj are nevoie de puţin ajutor pentru a rezista mai mult, în special machiajul de seară, supus la atât de mulţi factori care îl pot deteriora (fum de ţigară, căldura, transpiraţie etc). 
Drept urmare, apariţia unui ajutor pentru noi, muritoarele de rând, era doar o chestiune de timp. 
Eu am primit spray-ul meu pentru fixarea machiajului de Crăciun şi de atunci l-am folosit de 2 ori, dar de fiecare dată am fost foarte mulţumită de rezultat. Între timp a achiziţionat şi Adriana un spray şi ea este, de asemenea, mulţumită de acest produs.
Din experienţa noastră, după folosirea spray-ului pentru fixare de la Avon machiajul este mai rezistent. Nu se adună în pliurile ochilor şi faţa nu transpiră, deci nici nu străluceşte. Şi având în vedere că am experimentat şi acelaşi tip de produs, dar profesional, pot spune că şi cel de la Avon a fost la fel de eficient.
Deci, fetelor, dacă sunteţi în căutarea unui produs care să prelungească viaţa machiajului vostru, încercaţi spray-ul pentru fixare de la Avon. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu