31 martie 2015

Edit

Designer to watch: Caius Wachtel

Ideea asta ne bâzâie prin creier de când a început anul. Vrem să vă arătăm altceva. Vrem să cunoașteți oameni talentați care își urmează visul. Vrem să vedeți că Timișoara are o grămadă de povești de spus. 
Am ajuns să îl cunoaștem pe Caius întâmplător, a friend of a friend, pentru că vroiam să facem ceva deosebit pentru băieți, ca să nu se simtă neimportanți, in our little pinka land. Însă am descoperită o persoană extrem de interesantă cu o poveste de spus. Încă mai avem planuri de surprize pentru cititorii noștri, dar pentru a le afla trebuie să rămâneți pe frecvență.
Între timp, avem pentru voi povestea lui Caius, spusă chiar de el.


Așa cum orice călătorie începe cu un prim pas și în cazul meu totul a început cu un prim papion, cu mai bine de 2 ani de zile în urmă.
Fiind un împătimit al papioanelor, al frumosului, rafinamentului și încrederii oferită de purtarea acestor accesorii, pot spune că am făcut primul papion din joacă, dintr-un material al mamei mele, din dorința și curiozitatea de a înțelege ce înseamnă de fapt un papion handmade. Astfel a apărut primul papion, care deși nu era extraordinar, pentru că pe atunci nu aveam cunoștințele tehnice necesare producerii unui papion, pentru mine era perfect. Pot spune că l-am purtat cu mândrie, că a fost lăudat și apreciat, iar asta m-a pus puțin pe gânduri și m-a ambiționat să fac și alte modele, inițial pentru prietenii mei, iar apoi pentru publicul larg, din țară și străinătate.
În toamna anului 2013 am înțeles că a venit momentul să mă dedic în întregime pasiunii mele pentru că îmi doream să creez lucruri de calitate. Astfel, am renunțat la locul de muncă, mi-am cumpărat o mașină de cusut și am început să investesc în materiale cât mai variate, care ilustrează perfect pasiunea mea pentru culorile vii, imprimeurile florale și modelurile cât mai originale.
Acum, după mai bine de un an, sunt conștient de câte am avut de învățat, dar pot spune că am devenit o persoană mai bună, sunt mai răbdător și mai atent, practic m-am autoeducat. Am întâlnit oameni noi, interesanți, care m-au inspirat, ba chiar mi-am făcut noi prieteni, ceea ce mi-a adus o mulțumire fără margini deoarece consider că prietenii sunt cea mai de preț comoară.
În ceea ce privește creațiile mele, fiecare nou papion realizat îmi aduce zâmbetul pe buze și un strop de mândrie în suflet. Este extraordinar să vezi câtă fericire poate aduce munca ta celor din jur. Și pentru că îmi place să îmi văd creațiile peste tot prin Timișoara, am ajuns să colaborez cu proprietari de cluburi, restaurante și cafenele din oraș.
Cred cu tărie că scopul suprem este să trăiești o viață a pasiunii și autenticității. Din acest motiv, am vrut ca papioanele mele să nu se adreseze doar bărbaților, ci și doamnelor și copiilor. Ele sunt executate manual, în număr limitat, cu multă dragoste și pasiune, cu cea mai mare atenție la detalii și pot fi făcute la comandă în funcție de dorințele și preferințele fiecăruia. 
În încheiere, aș vrea să te îndrum pe tine, cititorule, să faci ceea ce îți place, pentru că dacă vei face asta, nu va mai trebui să muncești nicio zi.
Fii realist, dorește-ți mereu imposibilul!
Cu respect,
Caius Wachtel






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu