26 martie 2015

Edit

From Bookfest with love


RO: Cum eu sunt de-a dreptul obsedată de cărți, Adriana știa de vreo 2 săptămâni că weekendul acesta are loc Bookfest și că o să mergem. Așa că, în timp ce ne uitam după următoarea carte pinka de citit, am profitat de ocazie să vă arătăm că ia noastră tradițională poate fi purtată foarte bine în viața de zi cu zi și că este o piesă vestimentară extrem de versatilă, ce poate fi purtată chiar și la blugi, cum sunt cei de la Bershka pe care îi poartă aici Adriana. 
Adriana a purtat astăzi o ie tradițională de la Giroc, veche de câțiva zeci de ani, pe am primit-o special pentru această ședință foto de la o bătrânică super simpatică. Toate broderiile sunt făcute cu mâna, extrem de migălos și cum mă tot uitam astăzi la Adriana mă gândeam cât de multă răbdare trebuie să ai ca să faci așa ceva. 
În ziua de azi, purtatul iei este la fel de rar ca și achiziționatul cărților. Totuși, există și persoane care apreciază în continuare frumusețea portului popular și din acest motiv am vrut să oferim puțină inspirație, la început de primăvară. 

EN: I am a real bookaholic so Adriana had known for 2 weeks now that this weekend Bookfest will be coming to Timisoara and that we will be going. So while we were looking for the next pinka book to read, we also wanted to take the chance and show you somethin a bit different: the Romanian blouse.
Although this is a concept that has already been used by many designers, we Romanians don't really wear the Romanian blouse and it is a shame because this is a very versatile piece of clothing, that cand definetly be worn by regular women on very regular days. 
The Romanian blouse that Adriana paired with her skinny jeas and heels is from Giroc, a village near Timisoara and it is very old, like a couple decades. A very nice old lady lend it to us so that we could bring a little inspiration to our readers, now that spring is here. 









0 comentarii:

Trimiteți un comentariu