19 martie 2015

Edit

Red night, Porky's style


Nu ştiu cum ne-am nimerit  noi asa, dar de când am mers prima data împreună în Porky's am ştiut că acesta avea să devină localul nostru preferat. Din păcate nu prea avem cum să ieşim atât de des cât ne-am dori, dar când stelele se aliniază, alegem Porky's.
Ieşim aici în primul rând pentru că ne place la nebunie muzica. Nu cred că a fost dată în care să mergem în Porky's şi să nu dansăm până ne dor picioarele. În plus, am mai spus că ne place decorul şi atmosfera. Deci de ce nu am merge aici?
Pentru această ieşire, Adriana a ales o ţinută complet roşie pentru că adoră să fie în centrul atenţiei, în timp ce eu am ales culori neutre şi un plic colorat care să mă scoată din monotonie. Ne-am potrivit doar în privinţa încălţămintei, amândouă fiind pe tocuri. (Altă chestie pe care o iubim la Porky's este faptul că aici te poţi îmbrăca oricum ai chef :D.)
Iar acum în încheiere vreau doar să îmi cer scuze pentru că pozele nu sunt chiar perfecte, dar e complicată treaba cu pozele atunci când ieşim :)).





Outfit details:

Blouse - H&M
Skirt and jacket - Bershka
Heels - Deichmann
Earrings - Orsay

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu