17 martie 2015

Edit

Review: La Roche-Posay CC Cream


RO: Acum ceva timp, o lună mai mult sau mai puțin, postam poza aceasta pe Instagram și începeam să folosesc Rosaliac CC Creme de la La Roche-Posay. Încă de atunci eram foarte hotărâtă ca, în momentul în care aveam să îmi fac o părere despre acest produs să vă scriu și vouă despre el.
Momentul a venit :)))
Trebuie să știți de la bun început că eu nu sunt o utilizatoare înrăită a fondului de ten sau a oricărui alt produs de acoperire a imperfecțiunilor feței. În aceste condiții, bineînțeles că am fost reticentă în fața cremelor de genul CC Creme sau BB Cream. Însă în momentul în care o persoană în care chiar aveam încredere mi-a recomandat această cremă, am zis că ar fi cazul să încerc și eu așa ceva. 
Din fericire, așteptările nu mi-au fost înșelate. 
Rosaliac CC Creme are o formulă ușoară, care intră foarte repede în piele. Totuși, mie mi s-a părut un pic prea uscată pentru gusturile mele, deci am decis să o combin cu un strop de cremă hidratantă atunci când o aplic. După această mică șmecherie, o folosesc zilnic.
În ceea ce privește acoperirea, această cremă este aproape la fel de eficientă ca și fondul de ten. Doar coșurile foarte vizibile nu sunt acoperite complet. În rest, tenul are un aspect uniform pe întreg parcursul zilei
În plus, produsul oferă luminozitate feței. De când îl folosesc mai multe persone au observat o schimbare la mine (fapt de care sunt foarte mândră).
Înainte de final, mai trebuie să menționez un ultim aspect foarte important: Rosalia CC Creme are factor de protecție 30, deci este foarte utilă pe timp de vară chiar și pentru cei cu ten sensibil.

Acestea fiind spuse, mă declar foarte mulțumită de această cremă și vi-o recomand cu drag. 

Dacă ați utilizat-o deja, sunt curioasă cum vi se pare vouă. 

De asemenea, aș vrea să știu ce alte produse similare folosiți.

EN: Some time ago I started using the Rosalia CC Creme from La Roche-Posay and I decided then that I would write a review about it after I made up my mind.
The time is now :))).
I have to begin by saying that I am very big on using foundation and concealer and that sort of products. Therefore I wasn't very convinced about using CC cremes or BB cremes. But when a person I trusted told me about this creme, I decided it was time to try it. 
Luckily, my experiment was a complete success.
Rosalia CC Creme has a very light formula that is absorbed very quickly by the skin. But because my skin seemed a bit dry after using it, I decided to combine it with my usual day creme and the result was perfect for me. 
When it comes to coverage, this creme is almost as effective as any foundation. Only very big marks are not covered. Further more, since I've been using it, my face has a certain shine to it that is very noticeable.
Before I finish, I also have to mention that Rosalia CC Creme has a UV factor of 30 so the sun can shine, you'll be protected.
All this being said, I recommend Rosalia to everyone. And if you already used it, I am very curious to know what you think about it or what you think about any other similar products.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu