11 martie 2015

Edit

Wedneday inspiration: Stradivarius



RO: Pe măsură ce primăvara se apropie cu pași repezi, începem să fim din ce în ce mai încântate de noile colecții afișate în toate vitrinele. Unul dintre magazinele noastre preferate este Stradivarius și cum, de curând, am văzut vesta de mai sus la ei și mi-a plăcut la nebunie, am zis că ar fi cazul să vă arăt ce noutăți ne aduce sezonul acesta. 
După cum o să observați, denimul este la putere, dar și modelele florale, imitația de piele întoarsă, fustele midi și niște piese care pe mine personal mă intrigă, dar pe care mi-ar plăcea să le încerc, hainele oversize gen poncho. 
Mi-a fost foarte greu să aleg doar câteva piese, dar dacă vreți să vedeți mai multe, puteți să aruncați o privire peste magazinul online.
Vouă ce vă face cu ochiul primăvara aceasta?

EN: Spring is almost here and we are doing more and more window shopping because the new collections are in. Stradivarius is one of our favorite stores and after seeing the vest you just saw in their shop and falling in love with it, I thout it's about time to share with you what they have for us this season.
As you can see, denim is everywhere, but we can also find lots of flowers, swede, midi skirts and those over sized coats that I find particularly intriguing. 
It was very had to choose the pieces we featured here so you should have a look at their online shop if you can't visit one live. 
What caught your eye? 








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu