26 aprilie 2015

Edit

Back to basics


Vineri seara am avut în sfârșit timp să ne întoarcem la ale noastre, după o săptămână extrem de haotică. Pozele nu au ieșit exact cum ne-am fi dorit și a fost exclusiv vina mea pentru că am dormit prea mult, am vorbit prea mult și ne-am lungit mult prea mult cu ședința foto pentru a avea lumina potrivită. 
Pentru această plimbare lejeră de vineri seara Adriana a ales să urmeze unul dintre trendurile acestui sezon, purtând o fustă asimetrică, dar a mers și pe ceva ce îi place la nebunie: puloverul ei verde de la Terranova. Și pentru că au rămas în tendițe colierele metalice, a completat ținuta cu un colier statement de la H&M, brățara noastră personalizată LVP (a work in progress :D) și pantofi argintii pe care i-a găsit în Auchan
Last but not least, nu ne mai descurcăm în această perioadă fără ochelari de soare, iar Adriana merge întotdeauna pe stilul aviator, mereu la modă, cu o pereche de ochelari tot de la H&M.
Voi ce ați făcut weekendul acesta?








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu