6 aprilie 2015

Edit

Beauty product testing - Herbalife


Mama mea nu e mega fană a produselor cosmetice, deci când mi-a spus ca ne-a programat pentru o testare sambătă dimineața pot spune că am fost puțin sceptică. Și când am mai auzit și că e vorba de Herbalife, mă și gândeam că cine știe unde mă duce să mă cântărească unii, să mă măsoare și să îmi spună ce fel de terci ar trebui să mănânc pentru a ajunge la dimensiunile ideale.

Din fericire, nu a fost deloc vorba despre așa ceva. Pur și simplu am încercat noua gamă de produse de îngrijire a tenului de la Herbalife. Am inceput cu demachiere, urmată de un gomaj, de masca de argilă verde, apoi crema pentru ochi și, în final, crema strălucitoare pentru față. 

Când am terminat cu întreg procedeul aveam pielea super fină. Chiar nu mă așteptam să aibă un efect atât de bun și atât de prompt. Știam că cei de la Herbalife au produse bune pentru că și cosmeticiana mea folosește, dar nu credeam că aplicându-mi-le singură pot obține rezultate similare celor din salon.

Însă astăzi nu vreau să vă conving de eficiența produselor Herbalife, ci vreau să participați la asemenea experimente pentru că nu puteți obține decît beneficii: 
1. Testați o gamă pe care, poate, în mod normal nu ați avea posibilitatea de-a o verifica înainte de cumpărare. 
2. Descoperiți produse noi care pot face minuni asupra tenului dumneavoastră.
3. Intalniți oameni noi și noi oportunități. 

Deși sunt conștientă că frumusețea vine din interior, trebuie să avem grijă și de exteriorul nostru. Și în această eră de dezvoltare rapidă, doar încercând fiecare produs nou apărut pe piață putem vedea ce este mai eficient în cazul fiecăruia dintre noi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu