25 aprilie 2015

Edit

Walking Rocky



Deși eram ferm convinsă că nu o să fac chestia asta niciodată, duminica trecută, fiind extrem de plictisită, am ieșit să îl plimb pe Rocky, cățelul verișoarei mele. Cum el este la fel de năbădăios ca și stăpâna lui, ne-a luat ceva timp să ne mobilizăm, însă am făcut-o până la urmă și chiar a fost o plimbare destul de reușită.
La întoarcere am făcut niște poze ca să vedeți cam cum se îmbracă oamenii când plimbă câinele :))). Dar și pentru că vroiam să vă arat adidașii pe care i-am purtat, care chiar nu sunt genul meu de pantofi, deși eu iubesc pantofii sport, dar care sunt extrem de comfortabili. Dacă pasiunea mea ar fi alergatul, mi-aș achiziționa clar o pereche. 
În rest, haine simple, dar eficiente, inclusiv jacheta mea tip varsity pe care o ador!!! și o pereche de pantaloni negri, simpli, până aproape de glenză, foarte în tendințe în momentul de față. 










Outfit details:
Jacket - Kenvello
Blouse - Pull and Bear
Shoes - Adidas

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu