25 mai 2015

Edit

Ready for Forza ZU Sibiu


RO: Din momentul în care am aflat că Forza Zu se organizează la Sibiu anul acesta am decis să mergem. Adriana era deja veterană (a mai fost la Forza Zu și în Timișoara), însa pentru mine a fost primul eveniment de acest gen. De fapt, cred ca a fost cel mai mare concert la care am fost în toată viața mea.
Însa înainte de Forza Zu am avut timp să ne mai plimbăm puțin prin Sibiu, să ne amintim de vizita anterioară și să facem niște poze pe Podul Minciunilor și în Piața Mică.
Tocmai pentru că știa ce nebunie o să fie, Adriana a ales o ținută casual și sandale pentru a avea un avantaj. 

EN: Since the 1st moment we found out that Forza ZU was in Sibiu this year we knew we had to go. Adriana already knew the works because she had been to Forza ZU in Timisoara, but for me it was the first time and I think it was the biggest concert I have ever been to.
But before the craziness started, we had plenty of time to take a stroll through Sibiu, remember our previous visit and take some pictures in the Small Square.
Being familiar with what this event meant, Adriana chose a casual look and platform sandals because it's always better to be taller in moments like this.



Outfit details:
Top - Bershka
Pants - H&M
Sandals - Deichmann
Watch - Stradivarius
Earrings and headband - Sibiu street market
Bag - Cropp Town













0 comentarii:

Trimiteți un comentariu