30 mai 2015

Edit

UCCA skirt


După cum vă spuneam, vara asta eu port UCCA
În urma colaborării cu acest brand am ajuns să fiu foarte ataşată de produselor lor şi de ţesăturile naturale. Iar cum vremea este cam ciudată în ultimul timp, ce ar fi mai indicat pentru a vă îmbogăţii garderoba decât o fustă din bumbac extrem de versatilă?
Eu am ales-o pe aceasta  pentru că mi-a făcut cu ochiul culoarea, însă acum vă pot spune că este şi foarte lejeră şi uşor de combinat. Deşi am purtat-o cu expadrilele mele de la Deichmann, sunt ferm convinsă că ar fi arătat la fel de bine şi cu pantofi înalţi sau cu sandale joase.
Şi pentru că ziua nu a fost dintre cele mai călduroase, a trebuit să adaug ţinutei bluza galbenă şi geaca mea de piele de la Bershka.
Cu accesoriile am primit ajutor tot de la UCCA. Vă amintiţi colierul meu statement din lemn, nu?
Şi ca să fie în ton cu nota rock dată de geaca de piele, am optat pentru ultima mea achiziţie de la jadu când a venit vorba de geantă.
Am reuşit să vă conving să vizitaţi site-ul UCCA?















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu