15 septembrie 2015

Edit

Corfu part II: When in Corfu Town


După cum v-am promis, am revenit cu poze din concediul meu din Grecia. Am ales cu greu câteva, pentru că nu puteam umple blogul cu sutele de poze realizate în acele locuri superbe.
Cam aşa a început totul...cu o hartă a oraşului veneţian din Grecia insulară, pentru a putea vizita cât mai mult în 6 ore cât ne permitea orarul autobuzului ce ne ducea înapoi în staţiunea unde eram cazaţi. Asta credeam noi atunci, că vor fi doar 6 ore, veţi afla într-o altă postare de ce nu a fost chiar aşa :D.


Iniţial, o vizită în capitala Corfu Town nu se afla în planurile mele. Aveam pe listă alte excursii pe care vroiam să le fac, dar mă bucur foarte mult că am avut revelaţia :)) de a vedea şi capitala.
Am vizitat Vechea Fortăreaţă şi asta puteţi vedea şi în câteva din pozele de mai jos. Un loc superb, cu peisaje de vis, un drum foarte lung până în vârf, care ce merită parcurs (dar NU pe tocuri :)) ).
Parcul ce se întinde de la Vechea Fortăreaţă până la Muzeul de Artă Asiatică poate fi o alegere foarte inspirată de relaxare, pentru de a scăpa de aglomeraţia străduţelor şi pentru o şedinţă foto, în cazul meu.
Mi-am bucurat ochii pe străduţele înguste, pline de culoarea dată de suveniruri, rochiţe, bijuterii din argint, sandale şi multe alte lucruri drăguţe. Normal că mi-am achiziţionat şi eu câte ceva, printre care şi o rochiţă în stil grecesc, pe care o să v-o arăt într-o altă postare.



A fost o zi superbă din toate punctele de vedere şi m-am simţit foarte comod în rochiţa mea galbena de la Zara şi, chiar dacă am urcat până în vârful Fortăreţei pe tocuri, ceea ce nu recomand şi m-am plimbat atâtea ore pe jos, vă spun cu mâna pe inimă că am cele mai comode sandale de la Bershka, pe care le iubesc. Nu îmi puteau lipsii ochelarii de soare de la H&M şi o poşetă de la Jadu in care sa tin maruntisurile (bani, un piaptăn, telefon, aparat foto, ruj, pudră, chestii de fete :))).














"I got all I need when I got you and I
I look around me, and see sweet life
I'm stuck in the dark but you're my flashlight
You're gettin’ me, gettin’ me through the night
Can’t stop my heart when you shinin’ in my eyes
I can’t lie, it’s a sweet life"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu