2 octombrie 2015

Edit

Small fall bags


Toamna aceasta am hotarat sa renunt la gentile uriase pentru ca m-am plictisit sa tot car dupa mine 1000 de chestii. Si pentru ca sunt sigura ca multe dintre voi cautati ceva nou pentru sezonul rece, am zis sa va arat ce se mai gaseste prin  magazine si sa va spun de ce, dupa parerea mea, ar trebui sa reduceti dimensiune gentii voastr.

De ce sa alegeti o gentuta mica?

1. Pentru ca ati obosit sa tot carati ditamai gentoiul pe mana. 

2. Pentru ca, daca analizati bine, sigur ati inceput sa simtiti dureri de spate de la poseta aia mare.

3. Pentru ca o genuta mica are suficient spatiu pentru ceea ce este esential oricarei postete: bani (sau carduri), telefon si rujul preferat :D (plus o carte buna, in cazul meu).

4. Pentru ca sunt mult mai dragute.

Eu deja o am pe a mea si imi place la nebunie. Este bufnita de mai sus si am achizitionat-o din ultima brosura Avon. Voi ce alegeti?








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu