26 ianuarie 2016

Edit

Snow day


Adevarul este ca nu am prea avut zapada in Timisoara si cum am prins un weekend aici, in care vremea a fost destul de blanda, iar peisajul foarte dragut, am zis ca ar fi cazul sa iesim la niste poze.

Am mers cu Flavius pentru ca Andra era plecata la Bucuresti si mi-a placut foarte mult sa impart LVP cu iubitul meu. Dar doar asa de imprumut, in nici un caz pe termen definitiv :D.

Pentru asa o zi deosebita am ales in primul rand fularul ce l-am primit cadoul de la UCCA  pentru ca este super calduros si pufi, deci perfect pentru gerul de afara. Apoi, evident, cizme lungi de la CCC , pantaloni, geaca mea maro si caciula de la Bershka (da, am avut o pasiune :)))

Daca va asteptati la palton si sandale, sorry to disappoint :))).

Voi ce mai purtati iarna asta? 










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu